Chcesz zamówić dietę albo pogadać? Zadzwoń: 59 307 00 99

FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania

W pierwszym kroku zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami smakowymi. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem, albo trenujesz lub potrzebujesz indywidualnej diety ponieważ posiadasz nietolerancję glutenu lub laktozy, wybierz jedną z naszych diet. W kolejnym etapie wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię skorzystaj z kalkulatora kaloryczności https://www.fabrykasily.pl/bmr/.

Jeśli nadal masz wątpliwości skontaktuj się z naszym dietetykiem pod numerem telefonu 59 307 00 99

TAK. Jeśli uznasz, że Twoja dieta wymaga zmiany na inną lub modyfikacji kaloryczności, możesz to zrobić również w trakcie trwania umowy. Pamiętaj jednak, że nowe zestawy dietetyczne zaczniesz otrzymywać najszybciej po 24 godzinach od zgłoszenia nam Twojej chęci wprowadzenia modyfikacji. Jeżeli zmiana ta pociąga za sobą również zmianę ceny, dni pozostałe do końca umowy zostaną odpowiednio rozliczone (zwrócimy Ci różnicę lub poprosimy Cię o dopłatę).

Każdy posiłek opatrzony jest własną etykietą. Znajdziesz na niej między innymi takie informacje jak: rodzaj posiłku, nazwę dania, datę przydatności do spozycia oraz zalecenie odnośnie podgrzania.

TAK, wszystkie nasze pojemniki nadają się do używania w kuchenkach mikrofalowych po uprzednim zerwaniu foli zabezpieczającej posiłek.

TAK. Możemy tak zaplanować dostawy abyś nie otrzymywał posiłków w weekendy. Wystarczy, że zaznaczysz opcję “Bez weekendów” podczas składania zamówienia w naszym sklepie. Harmonogram Twoich dostaw automatycznie będzie uwzględniał dni od poniedziałku do piątku. Umowa zostanie zawarta na wybraną przez Ciebie liczbę dni, z wykluczeniem weekendów.

TAK. Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz zrezygnować z posiłków danego dnia, zgłoś nam to przynajmniej 24 godziny wcześniej. Niewykorzystany dzień zostanie doliczony do całkowitego czasu trwania umowy i przesunie datę jej zakończenia. Odwołanie można zgłosić mailowo na adres: biuro@ludwikadabrowska.pl, smsem na nr telefonu 59 307 00 99.
TAK. Jeżeli chcesz, żebyśmy dostarczyli Twój zestaw pod inny adres niż zwykle zgłoś nam ten fakt najpóźniej do godziny 9.00 w dniu dostawy. Możesz poinformować nas telefonicznie, smsem pod numer telefonu 59 307 00 99 lub mailowo –biuro@ludwikadabrowska.pl

Codziennie nasi kierowcy obsługują dużą ilość klientów. Aby każdy z nich otrzymał swój zestaw posiłków, trasy są dokładnie przemyślane i poukładane, a kierowcy muszą bezwzględnie trzymać się założonego planu. Oczywiście nie jesteśmy w stanie przewidzieć niektórych trudności jakie mogą pojawić się w trakcie realizacji dostaw (takie jak np. warunki pogodowe, korki, wypadki), zmienna może być też ilość dostaw w poszczególnych dnach. Z tych właśnie względów podajemy przedział czasowy dostawy, zamiast dokładną godzinę.

TAK. Możesz to zrobić w momencie zawierania z nami umowy lub wskazać dodatkowy adres już w trakcie jej trwania.

TAK. Zachęcamy naszych klientów, aby udostępniali nam takie informacje już przy zamówieniu. Jeżeli twoje godziny pracy są ruchome i nie zawsze możesz osobiście odebrać dietę możesz wskazać bezpieczne miejsce pozostawienia diety, osobę u której możemy zostawić lub kod wejściowy do bramy, furtki lub klatki schodowej. Oczywiście pozostawione informacje będą wykorzystywane tylko do dostaw i w odpowiedni sposób zabezpieczane.

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów dopuszczamy modyfikację maksymalnie 3 składników diety, z zastrzeżeniem że nie może być to składnik, którego nie da się całkowicie wyeliminować z procesu przygotowywania dania. Za taką usługę pobieramy opłatę w kwocie 1 zł dziennie za każdy wykluczony składnik. Jeżeli potrzebujesz wyeliminowania większej liczby składników, Twoja dieta będzie traktowana jako plan indywidualny, a do jej kosztu zostanie doliczone 30% ceny podstawowej z cennika.

Każdy klient który wykupuje dietę na minimum miesiąc (nie dotyczy diet lunch box) może skorzystać z bezpłatnych konsultacji dietetycznych. W celu umówienia się na spotkanie z dietetykiem prosimy o kontakt telefoniczny 59 307 00 99.
TAK. Oczywiście jest możliwość zakupu Vouchera na dowolną dietę z oferty. Voucher możesz zamówić kontaktując się z nami pod numerem telefonu 59 307 00 99. Voucher w formie prezentu może dostarczyć nasz kierowca pod wskazany adres.

TAK. Jest to usługa z oferty indywidualnej. Powinieneś wybrać “ Individual Box” z naszych produktów. Cena takiej usługi jest wyceniana indywidualnie. Może się jednak okazać, że Twój jadłospis wymaga wyjątkowo kosztownych surowców i niestandardowego podejścia. Dlatego też wycenimy usługę indywidualnie i informujemy Cię o koszcie przed zawarciem umowy.

Decyzja o zmianie diety może być przełomem w Twoim życiu. Dlatego, aby nie zmarnować korzyści płynących z jej stosowania dla każdego nowego klienta dołączony jest list wraz z zaleceniami do stosowania wybranej przez Ciebie diety.

Generalnie tak. Pełen zestaw jest tak skomponowany, aby zapewnić Ci ilość kalorii oraz składników odżywczych potrzebnych Twojemu organizmowi przez jedną dobę. Dzięki temu masz pewność, że przyjmujesz dietę pełnowartościową i zbilansowaną. Jeśli Twoim celem jest osiągnięcie konkretnej masy ciała, tym bardziej ważne jest żebyś dostarczał „paliwo” swojemu organizmowi regularnie i w odpowiednich ilościach. Dodatkowo, spożywanie posiłków w dniu, na który są przeznaczone jest również ważne z punktu widzenia Twojego bezpieczeństwa. Każdy posiłek na swojej etykiecie ma podaną datę, do kiedy należy go spożyć. Tylko do tego terminu i pod warunkiem prawidłowego przechowywania posiłku gwarantujemy świeżość dania.

W MasterDiet utrzymanie najwyższej jakości naszych dań jest największym priorytetem. Działamy zgodnie z wytycznymi przepisów prawa żywnościowego, zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP), dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) oraz systemu HACCP.
Nasz system zarządzania bezpieczeństwem żywności reguluje między innymi postępowanie z surowcami, procedury przygotowywania posiłków, mycie i dezynfekcję pomieszczeń produkcyjnych, zasady higieny pracowników i wiele innych. Wszystkie razem mają na celu wyeliminowanie zagrożeń dla bezpieczeństwa zdrowotnego żywności przygotowywanego w MasterDiet. Nasi pracownicy są przeszkoleni i zobowiązani do stosowania tych zasad w codziennej pracy. Posiłki dostarczane są profesjonalnym samochodem wyposażonym w izotermę z chłodnią aby zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i jakości twoich posiłków.

Termin dostawy zależy od lokalizacji, do której dostarczamy Ci catering. Jeżeli mieszkasz w zasięgu naszego działania swoje zestawy będziesz otrzymywać po południu lub wieczorem (między godziną 16.30 a 22.00), do konsumpcji kolejnego dnia. Przyjeżdżamy codziennie od poniedziałku do soboty. W sobotę otrzymasz catering zawierający 2 zestawy, na sobotę i niedzielę (takie same menu) a w sobotę otrzymujecie Państwo zestawy na poniedziałek. Jeśli jesteś z poza zasięgu działania zamawiając zestaw poinformujemy Ciebie przed zamówieniem o godzinach dostaw.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

MASTERDIET
CATERING DIETETYCZNY

59 307 00 99
biuro@ludwikadabrowska.pl

ul. Główna 41A
76-251 Kobylnica k.Słupska

Zamknij
Zamknij
Sign in
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.